Äntligen!

Nu är den här. Bloggen vi alla har väntat på; oscars idéblogg! 
   Det tog lång tid för herr Lundin att fatta beslutet, men det är egentligen ganska försteligt, det finns ju rätt många som inte kan hantera bloggandet. (Jag syftar på BlondinBella som var nära att läggas in på sjukhus på grund av allt bloggande, och på min favvo Alex Schulman som blev ett monster.) Då Oscar är den skönaste snubben i stan/landet tror jag dock inte att det kommer att bli några probs, nej Ozzy är en hälsosam snubbe med självinsikt, sjävdistans och skön lifsfilosofi. (Det är i alla fall min uppfattning.)
   Anyhow; välkommen ombord! :-)


Över till mig. Nu är det såhär att jag har skaffat mig ett konto på facebook. (Inatt kommer jag därför att sitta uppe och adda så många kändisar som möjligt. Nejdå, jag skojar bara.) Jag hade höga förväntningar på denna omtalade community , tyvärr blev jag rätt besviken. Jag förstår helt enkelt inte hur/vad man ska göra (läs; min engelska är värdelös.) Men vi får väl se hur det går!

Dagens tips är självskrivet; det är oscars idéblogg jag återigen vill flagga för.
Hasta luego, nu är det keso time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback