La capital!

Imorgon bär det äntligen av mot huvudstaden. Första gången för min del, men troligtvis inte den sista. Lars Winnerbäck sjunger varmt om staden i ett flertal av sina fantastiska låtar, så troligtvis kommer jag att bli frälst&aldrig vilja åka hem igen.
  Min väska är slutligen färdigpackad, som vanligt är den alldeles för tung, trots att jag ringde Ines och blev övertalad till att tömma bagen på ungefär hälften av dess innehåll. Jag känner mig i vilket fall som helst redo nu, det enda som finns att göra är att vänta.

För att följa upp gårdagens inlägg; Oscar har publicerat ännu ett inlägg på sin idéblogg. Inlägget motsvarar helt klart mina förväntningar, MEN som en erfaren bloggare kan jag dock urskilja ett par typiska nybörjar-misstag. (JOKE!;-) )



Håll nu tummarna för att allt går MJ's väg i Stockholm, vi kommer att ta många bilder som dyker upp såväl här som på facebook (om jag nu lyckas klura ut hur man gör, facebook är fortfarande är mysterium för mig).
Night amigos!

image87
(på tal om hjältar och mentorer, Oscar..;) )

Kommentarer
Postat av: johanna

haha, klart jag kmr ihåg att vi pratade i telefon, träffades två ggr dessutom om jag inte minns fel? ;) men att jag skulle blivit arg has passed my mind, & du får gärna upplysa mig om varför snart, jag blev nyfiken på min egen dumhet:P BTW; gillar nya designen & ÄLSKAR att du äntligen börjar förstå dig på säkert!

Postat av: johanna

(hehe, borde egentligen (eller bjorrn style: ijenkien) vart dubbelt utropstecken där i slutet, ett för namnet och ett för utropet, but you get it. you always do) :)

2008-05-04 @ 23:22:10
URL: http://johannay.blogg.se
Postat av: malin

Nu kollar jag att hålla tummarna för er;)

2008-05-05 @ 18:40:02
URL: http://malinstavander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback