snart är det över.

I måndags var jag tillbaka i skolan efter två veckors frånvaro, men att faktiskt närvara vid den första lektionen för dagen blev lite för tufft, så det blev frukost på biblioteket med Ozzy&Benjamin istället. Annars har jag faktiskt arbetat väldigt hårt med olika skolarbeten under veckan, & jag har även hunnit med ett muf-möte, ett antal koppar kaffe och te på palladium/biblioteket/westside samt också ett besök på bokalyckan.
Det känns bra.


När det kommer till lägenhetsfronten har jag en del place på g, jag håller tummarna för en etta mitt i stan som min vän Dick har tänkt hyra ut i andra hand nu när han flyttar till Norge efter studenten. Hojta gärna till om ni får nys om något mer!

Andra news är att jag har gått & förälskat mig såhär nu i våryran, & jag pratar inte om buss-killen jag nämnde i föregående inlägg. Nästa gång jag får för mig att skriva några flummiga rader här i bloggen kommer det säkerligen handla om en ny kille, så ni behöver inte ta det hela på allt för stort allvar.
   Ta hand om er, kolla inte för mycket på teve, spela istället mycket brännboll&tennis. ciao!

bloggfavoriter:
helenasandklef & dragge
(annars driver även Benjamin Kainz den ultimata modebloggen, ett hett tips!;.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback