A poet in pain,

I can make a million out of you.


I lördags var jag ute på landet med några vänner. Vi spanade in Bergkvara Slottruin, snacka om att jag fick Scotland vibes! När vi vandrade omkring i omgivningen kändes det som att vi befann oss i Europast gulaste stad snarare än den grönaste, höstfärger är verkligen compelling. Tack för en fin helg peeps.

Något mer som är compelling är filmen Titanic, som jag satt uppe och kollade på inatt. Fyra timmars sömn var knappast en optimal uppladdning inför redovisningen jag höll i morse, men mitt skämt om Emelies ragg gick hem och dagen var räddad. Älskar samhäll B.



E: - Carina, hur stavas egentligen gillt? Med ett eller två L??!
C: - Eeeh. Googla det.
E: - Jag har redan gjort det! Det kommer upp på båda!
C: - OH NO! If google don't have the answer, then who does???

Som Sofie sedan sa, Google, our most reliable source, has failed us.
Det här är nästan lika oroande som finanskrisen. Nästan värre, eftersom att jag märkbart påverkas. Vart är världen på väg?




En gammal bild från Deluxe. Tack Billie!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback