kick..off.

Ikväll är det elevkårs kick...off, pizzabuffé på Fria följs av discobowling. I mitt fall blir det nog mycket pizza och lite bowling.

På onsdag är det kick...off för UF Kronoberg, vilket betyder att jag kommer att smita ifrån temadagarna för att se Sveriges Bästa Säljare Gustav Svensson och Lisa Nilsson stå på scen! Fler borde komma.


Jag gillar verklige uppstarter och avslutningar. Avslutningar är dock bara okej när jag vet att det kommer att hållas en uppstart inom ett par månader igen, slutliga avslutningar såsom studenten och begravningar klarar jag mig utan.


I övrigt är Vidars hemkomst högst efterlängtad, jag freakade lite tidigare idag när inga av mina fasta fikakompisar hade rast samtidigt som jag (och med fasta fikakompisar menar jag Ines), och det enda jag kunde tänka på var hur skönt det hade varit om Oscar och Vidar bodde kvar.
    Om någon vill bjuda mig på en biljett till Markus Krunegårds uppträdande på Palladium på fredag ska ni inte vara blyga. Bara boka, betala och bjud!



Ha en fin vecka,
det finns ett nytt avsnitt av the hills ute på mtv.com,
det serveras "crispis" på westside och
lars winnerbäck sjunger fint om små söta vita barn. Hej!

Kommentarer
Postat av: vidar

2008-10-02 @ 09:18:44
Postat av: vidar

Snart blir det fika och ? utgång?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback