free from our history

jag sitter här och undrar om det fortfarande är coolt med vänskapsarmband, samtidigt som jag funderar på hur man kan träna under tiden man är förkyld.. utan att förvärra förkylningen. dessa frågor varvas med funderingar kring skola och jobb, givetvis. så fort de senare tankarna dyker upp börjar jag dock lyssna på tamarama och känner direkt hur allting kommer att lösa sig. nicolas sjunger fint.
Nu ska jag ut och gå en runda, men mammas mp3spelare och min mobiltelefon. Me gusta elektronik.



and if we ever get older, I'll be a little more sober
and I'll be home with you




with a different point of view

Kommentarer
Postat av: ÄNA

Klart det är coolt. Retro!

2009-04-09 @ 09:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback