komisk timing är allt, right?

drog med mig min vän Joe till Old Town, Royal Mile, idag.
 
På plats, i korsningen mellan royal mile & en supersmal gata möter vi en hyfsat känd, svensk, komiker. Personen, en han, i fråga, talar i telefon. Försöker beskriva för personen iandra änden av luren vart han befinner sig.

"Utanför en hög byggnad, en stenbyggnad"
 

Inte särskilt specifikt sagt, när man befinner sig i en stad vars byggnader till 97% består av just höga stenbyggnader. Vi skrattade, min vän och jag. (Det kanske bara är roligt för personer som är besatta av stenbyggnader, som min vän och jag råkar vara.)


Björn Gustafson- alltid underhållande, även när han inte anstränger sig.

Vi fortsatte vår vandring mot skivbutiken Unknown Pleasures. Väl där glömde vi allt om den förvirrade Boråsaren/Göteborgaren/Svensken.



ps. det verkar som att jag kommer att få en kate moss- inspirerad present av (min vän) Joe.. i julklapp. SpÄnNaNdE. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback