push me and I won't fall

Jag är i Edinburgh. Det uttalas typ Edinbrhuarh. Eller Edinbrhuarah, inte ens min arbetsgivare är säker. Spännande!
Anywho
idag bokade jag in min första semesterdag

den femtonde oktober ska jag till Glasgow (uttalas pretty much Glasgow, eh)
för att se
en artist som alltid får mig att
le,
alternativt gråta,
ibland dansa och
någon gång då och då
minnas personer och känslor jag trodde jag glömt


men, nu över till viktigare grejer, INES, INMIC, snälla please ver så snill å send mig super-recepted på äggröra!! ska göra scrambled eggs till kidsen någon dag, scrambled eggs som får dem att dansa.
&Nu spårar det uppenbarligen med alla språk som surrar runt i mitt rum



NJUT PPL.
With love, for real


"oh I'll be there waiting for you"

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe

du är i edínburgh.

GOD

jag kommer snart, hehe

2009-08-10 @ 23:48:27
Postat av: Anonym

haha, gillar fonetik-lektionen btw



och så kan man ju uttala glasgow som p3-kvinnan

GLASKOVV haha looser

2009-08-10 @ 23:57:13
Postat av: Anonym

HAHHAHA

right



GLASkoVV. dear god! some ppl!

2009-08-11 @ 12:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback