bella's lullaby

jag har kommit till insikt om att jag inte har några betyg att "falla tillbaka på", som martin utryckte det.

& jag freakar. som vanligt när jag freakar över skolan försöker jag sysselsätta mig med saker som antingen ska hjälpa mig i framtiden, eller som får mig att sluta tänka på framtiden.
jag lunchar på bibblan
skriver låtar (eh ok. har hänt en gång. och det är mer som en dikt.)
youtubar/googlar
messar/mailar pojkarna i stockholm (saknade.)
klurar på idéer till musikklubben jag kommer att driva tillsammans med anna i london
bokar in biobesök
tränar. (alternativt fikar.)


idag har jag hunnit luncha på bibblan & jag ska snart bege mig till gymmet. ikväll blir det bio. och så har jag skickat några sms... kommer kanske att skriva lite ikväll med, på ngn award-winning sång. allt för att undvika svackor.

men ett mer konkret tips är att lyssna på bella's lullaby, det finns ett par versioner på internet. stycket är helt lovely, och man blir lugn som en kamel. tipstipstips ppl.


ps. härmed förbjuder jag ordet svacka. FÖRBJUDER!! (bildar ett kors med fingrarna, á la jan malmsjö).



I säger att vi är fejk-hårdrockare, hon säger att kultursjalarna avslöjar oss.
som vanligt ignorerar jag henne.


Kommentarer
Postat av: Äna

KOMMER ATT!

2009-02-05 @ 17:58:44
Postat av: Johanna

haha, lugn som en kamel for sure

Postat av: Johanna

RP!

2009-02-06 @ 23:51:05
URL: http://johannay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback