'I was broken

Det är en måndag som precis alla andra
Upp klockan sex,
bokning av spinning när jag kommer till skolan
och så ett par lektioner då.

Senare blir det som sagt spinning,
& som känt är veckans första dag även känt som Chuck-mondays.


Men ändå är allt så olikt
för jag har även skapat en ny spellista på youtube
med nyfunna låtar
och rysningar som dessa har jag inte känt sedan jag började lyssna på Paolo för ett par år sedan.




jag bryr mig inte
jag klarar mig utan fler vampyrfilmer
att musiken skulle vara en "backup-plan" är så fel

så jag håller tummarna,
hårt,
för att jag får höra mer av rp,
because me gusta. mucho.

Kommentarer
Postat av: Äna

rp?

2009-02-09 @ 14:45:19
Postat av: Johanna

ME GUSTA TOO



scheisse what a man, what a voice


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback