'you killed it, says lily allen.

De senaste dagarna har jag funderat på framtida yrken.
Agent, som i att arbeta med/för kändisar, vore ju något. Det kom Joe och jag fram till igår.
Jag gav även mig själv ett superhero-name, vilket självfallet är hemligt, duh.
Vad finns det mer för yrken? Som passar mig, altlså. Det vill säga att de bör innefatta att jag får cirkulera bland kändisar.
Jag känner mig lite stressad.. Troligtvis för att alla mina friends har bright bright futures ahead of 'em.
Joe ska studera drama & som hon även sa om änä igår; She's fricking awesome. I wish I was that good at something. Isse&Linnzan ska vi inte ens börja på, destended for greatness I tell you! Precis som många andra jag känner. Det vill säga Malin&Vikkan, eftersom att det är i prinicip är de enda jag känner.

Jag ska bege mig till mitt sovrum nu för att sova på saken, förhoppningsvis kommer jag fram till någonting. Jag hoppas att alla har läst annas recension jag länkade till igår, förresten. Nu ska jag sluta promota ppl för ett tag, jag ska fokusera på studierna istället.
hahahahaha. yeah I know.


lets rap up a rathet crappy day with  lovely picture. imorgon ska jag inspireras av att kolla på robin hood, disney-style, med my future husband. it is so nice to have a backup plan.. även om det betyder att vi kommer att bo hos hans föräldrar här i gislaved. hej!

Kommentarer
Postat av: ines

carina, jag vet ditt hemliga geniala affärskoncept.. sluta spela "osäker" heheheheh

2009-02-20 @ 01:10:11
Postat av: Johanna

hehe drama it is! or linguistics, if I ever learn how to spell it.



hehe searched your blog for the same things now, haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback