you set the standard

Ojalá fuere!'

min första tanke när klockan väckte mig i morse var" gode gud säg att det fredag idag", och det var det, engligt min mobilkalender.
trött, indeed.

jag önskar att jag vore som anna, att jag också kunde hoppa på tåget till stockholm utan att ha någon sovplats. det känns väldigt indie, & let's face it; jag är allt annat än indie. tyvärr.


jag känner hur en svacka börjar smyga sig på, sakta men säkert. för att gömma mig gräver jag ner mig i spanskaplugg trots att vi inte har prov på en månad, bara för att a mi me encanta español. mucho indeed. spanskan tar över min verklighet, och jag känner mig trygg för ett par timmar. jag har även en känsla av att morgondagen kommer att stöta undan svackan; bosnabrudarna&jag ska se bettan på konserthuset, därefter kommer vi att bege oss ut på stan och njuta av den årliga kulturnatten. jag har bland annat hört rykten om att café å läs kommer att servera alkohol, och att smp lottar ut tio biobiljetter. biobiljetter går självklart före alkohol, särskilt i träningstider som dessa.

imorgon blir det alltså till att slänga på sig närmsta kultursjal och/eller kulturkofta. Ses på stan, si Dios quiere! Ikväll blir det dock mest läsning; the great gatsby.


avslutar med Paris.

Kommentarer
Postat av: Äna

Jag är hedrad! Indie, mitt livsmål att vara! :'D

2009-01-31 @ 16:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback