then again you're the one that I like best

mein gott people, snart åker jag
till skottland
åker som i att flytta
förhoppningsvis för gott


därför är det dags att ta farväl
av några
viktiga människor
& jag som bara brukar gråta när jag ser på film
finner det hela väldigt märkligt

lite bittert
kunde gjort mer av tiden
med vissa människor


oki men nu ska jag fixa det här med incheckning online- hatar internet. NOT.
tröstäta glass med Ant imorgon
sen kaffe-fix med ines nästa vecka- puh på tal om isse
tur att man har en hälsosam relation med i alla fall en person i det här landet. PUH.
så från och med imorgon
är det bara leenden
& skratt

jewel- perfectly clear

The doorway frames you
a picture perfect silhouette,
blue sky of regret
enough to hang you
Your legs seem to tremble
At least I imagine that they do
Then again, it's probably easy for you



och
okej
jag återvänder den dag jag skrivit en låt lika bra som foolish games, av jewel
det vill säga
att det inte är
super-troligt

Kommentarer
Postat av: linn

RING MIG?!?! <3

2009-07-23 @ 16:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback