middle of a magazine

För första gången i mitt liv, I think, längtar jag till sommaren. (Jag hoppas att du satt ner när du läste den meningen, linnzan.)
 Vanligtvis ser jag bara fram emot sommaren vid den här tidpunkten på året, men
Tamarama har fått mig att faktiskt längta.

Samtidigt tänker jag att om things just don't work out between Paolo&mig, då kan jag alltid ringa Nicolas.


Sofie drar dock ner mig på jorden igen
S - Alltså.. Fan vad sorgligt, egentligen, att det är sommar snart!
Då.. då flyttar ju du. Och så.
C - Har du inte tänkt på det förut?

Jag har nog för höga tankar om mig själv. Eller så är det bara Soffan som är lite slow.


Taylor tror att det kommer att bli en fin helg, särskilt då vi kommer att rådissa melodifestivalen för att istället öva på vår bosniska

Kommentarer
Postat av: malin "bullen" Stavander

jag längtar också till sommaren^^

2009-03-13 @ 19:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback