all I know

Glasgow var lovely

Indierock/pop och liknande musik spelades över hela staden

Affischer på Paolo Nutini och Jarvis Cocker var uppsatta lite överallt

Ett flertal sk. "tior", manliga, vandrade fram och tillbaka längs gågatan


Folk skrek "are you fucking paranoid?!",

Beskrev the Panics som "They're SHIT(E)!"


ABC var amazing,

där vill jag spela en dag.

Paolo och bandet överträffade alla förväntningar, vilka hela tiden har varit höga



& konversationen vi förde med Mike McDaid var den mest givande jag varit med om.

Mike gillar Sverige.

Av helt andra anledningar gillar jag Mike, en av de skickligaste bassisterna någonsin.


Kelvingrove art gallery and museum & Kelvingrove park var helt jävla great.



the big issue var resans hetaste magazin, trots att jarvis var med i NME



en solig förmiddag är det en sak man måste göra i Glasgow- sitta på en parkbänk på George Square&dricka starbuckskaffe/läsa
Scotland's Homes


yeah- konsertsvett. kärleken till paolo&the vipers har aldrig varit större.


ibland älskar jag att shoppa


jag jobbade mycket på min ellen degeneres-inspirerade stil under resan. Joe jobbade mycket på att applicera smink.


jag insåg att det aldrig kan bli för mycket starbucks. & att man inte räknar kalorier där.


he.he.


jag åt en cupcake för första gången. BESVIKEN.


en solig eftermiddag ska man helst glassa på buchanan street.


watching life pass us by





men det fungerar ändå att vara tillbaka i City
under min frånvaro har en supernajz...
popblogg startats,
och det är rätt fint att gustav köper kaffe till mig och säger att jag är söt efter en sömnlös natt
som sagt.. det funkar, liksom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, lovelovelove glasgow



och yeah, just det



ARE YOU FUCKING PARANOID?

hehe.

2009-05-27 @ 23:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback