'the sweetest thing

min vän anna smsar mig ibland, det är alltid fint. nedan följer de tre senaste;


-Nu smsar jag gratis till hela världen! Det enda jag saknar nu är Jarvis* mobilnummer. Haha.

-JAG HAR JUST KÖPT EN GITARR! OCH EN NOTBOK MED HELA DIFFERENT CLASS**!

-Never feel like common people***!



Anna är skribent. Allting handlar om den röda tråden, lix.


*Jarvis  Cocker: Världens Bästa Människa
**Different Class: Världens Bästa Album
***Common People; Världens Bästa Låt
(bonusinfo; Pulp: Världens Bästa Band)


Nu håller jag tummarna för att Anna flyttar till Sheffield/Glasgow/någonstansiStorbritannien.

Kommentarer
Postat av: Anna

:'DDDDDDDD



Jag kommer på en gång!

Postat av: Saga

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-13 @ 04:18:03
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback