She was never the last one standing.

Hej, igen. Andra gången, för idag.
Det har varit en mkt bra dag, det måste ja säga:) underbart att träffa Majs och Jacob igen, jag fick äntligen träna (höll på i ett par timmar. Var världens sötis där, lovar.!:-) ), sen lite citygross och till slut lite mat med Vickan. yess. Inte fel, inte alls!=) & Nu är det fotboll på teve, ska sanrt kolla, men är alldeles för nervös just nu, måste lugna ner mig först. ja, Nervous!:o. Det kan gå hur som helst, ja.
Har till och med satt på en tvätt nu=D Jag är så sjukt duktig! Haha.
Så ja, dagen har varit bra.. precis som hela lovet:). Först var det lite förfest hemma hos linn på fredagen, på lördagskvällen var det lite fjortis-time med flicksen, lite Win A Date With Tad Hamilton. Älskar! Svimmade flera gånger om, det gjorde vi allihopa. Jag hade ju inte bangat alltså, oh nej!;) haha. Söndagen.. hm, slapp: ). Umgicks lite med Sickan, aldrig fel.=) På måndagen var det joooobb, med Kimmen. Och Willy. Blöö. Vad jag slet! men hey, pengar vafan: ). Och  pojkarna träffar jag allt för sällan, men i sommar så..!: ). Jobbade måndag/tisdag, chillade lite med Linn på tisdag eftermiddag/kväll, det blev alldeles för kort:(, men det var härliigt: ). Onsdagen blev stressig, puh. Men hann träffa Linnzan och Vikk i alla fall:D. Sen bar det av till Växjö, träffade Mattias på tåget, HAHA, sen blev det till att sitta vid msn hela kvällen eftersom att det inte var nån greys. Gick upp kl. 3 på morgonen, Barks, Göteborg, Danmark. & Danmark ja. tja=) underbart! Kändes nästan som att komma hem, nästan ja.

Nejmen nu ska jag packa klart väskan, så att det bara är att dra till gymmet direkt efter skolan imorn!:) Sen blir det fotboll, lättish.-v
Hej så länge: )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback