hey honey, Take a walk on the wild side

en affärsplan, ett matteprov och fem dagliga besök på Schyfferts blogg senare, så är även denna skolvecka över.


gosh alltså, lou reed har kommit a long way, så att säga! här har jag lyssnat på hans låtar från tyyyp -74, och nu PANGBOM, så spelar han in världens feting låt med my favourite band of all times- The Killers.
Life is good.

Men jag är trött, jaaa. Strax blir det sängen. Kan knappt förstå att klockan är över halv elva, jag som alltid brukar lägga mig vid nio på fredagkvällar. wellweeell.

imorn får jag det lilla sovrummet, yess baby! men jag hinner nog inte flytta in, för imorron ligger ALL FOKUS på FOTBOLLEN. det blir till att ta en trip hem till linkan. lite johan glans ska vi nog hinna med också. kanske.

jag har väl egentligen inget vettigt att säga... men ey, har nog aldrig tipsat om a walk on the wild side. sååå, om ni inte har hört den förut, lyssna på den nu va :)

& ey, jag saknar linn lite grand vavavava lix. linn plockepinn, hehehehe
fredags humor

dagens, iaf: The Killers feat. Lou Reed - "Tranquilize"

ps.
det är den sextonde idag.
ni vet alla vad det betyder! nu är det endast two months kvar. overkligt, som jacob sade.
ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback