you´r the one thing I can't get enough of,

'cause baby you'r still the storm. It is just that.. I just don't get you.

Jag var rätt illamående idag när jag åkte ner till Växjö, & det berodde inte enbart på att jag åkte baklänges. Nej, det var någonting annat med, en annan faktor, en oidentfierbar faktor, typ. Obehagligt, yes.
Trots att jag mådde såpass dåligt, ville jag ändå inte att tågrisan skulle ta slut, det kändes som att jag skulle kunna sitta där och lyssna på The Pouges i evigheter, lätt.
jaja.

Annars har det varit en bra dag, japppp. Bråkade lite med papi innan jag for, of coourse;) (life as it should be. undrar om Bumbi kopplar;) ) & så lekte jag med Jezzee, feting nice, as always. & så köpte min mor inte mindre än TVÅ reflexer till mig idag, mkt tacksam! Ska allt börja använda mig REFLEXVÄST, som jag sydde i nian, på kvällarna. åjo. (ska nog sy en till Jojo med, hon skulle bara våga att INTE använda den!;) )
well, ikv. har det blivit en hel del hey baberiba- tittande, min käre bror Lollol har införskaffat säsong fyra på dvd, men eftersom att han inte fann programmet särskilt rolig så kan man nog anse dvdn för min nu ;) inte fel, nejnej.

förövrigt.. så lyssnar jag på New Radicals nu, mmm, favoriterrrr. & JA JUST DET, jag har lyckats glömma min mobilladdare i g-ved, ajajaj! :(

men nu får jag nog sluta, jaaa annars blir min pal besviken. he likes it.. short;) (hm? haha.)

later dudes, and take careeeeee.

(& jo just det, jag skrev spanskapov i torsdags. det kändes bra, men nu i efterhand har jag upptäckt att jag gjorde ett par uppenbara fel, så jag kmr nog inte slå linnzans rekord denna gången heller. ajajaj!;) )
(& jo just det igen, jag ska nog få en ny mobil i julklapp, en sån sån majs har. men inte för att just maja har en sån, utanför att den endast kostar 895 kronor, hahahhahaah. mm, socialdemokrater for sure- mm älskar mami & papi.
ajaj, nu blev det långt iaf!;) jag ber så hemskt mkt om ursäkt., hope you can forgive me.;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback