closer to you.

Det har varit en intensiv vecka, & den är inte över än.
Nästa vecka är det dock sportlov; & det gillar vi! "to-do"-list;
-Jobba med Jo'
-Se på LKOS, BJ&W med Jo'
-Leta lägenhet med Jo'
-Fixa lite skolgrejer, och MJ stuff


favoritklipp på youtube vecka sju; Jim & Pam: Closer to you

Som sagt, det har varit en intensiv vecka, men när arbetet ger tydliga resultat&man får uppmuntrande samtal från Mattias, då blir allting så mycket lättare. Mycket lättare.
Fast, inga pengar eller samtal kan påverka den där känslan man har på klockan halv sex på morgonen;
image35

Ikväll åker jag hem; imorron fixar vi klart tävlingsbidragen &sen ska jag träffa min homie.
Den här veckan är jag greatful över/för; Att Grey's har börjat sändas igen, att Ozzy är en att lita på, att Martin lät oss slippa marknadsföringen idag, och att... konsum har sålt billiga sharon-frukter.
take care ppl! :)

Kommentarer
Postat av: Jenna

PRIVATE PRACTICE börjar om 2 veckor på tv4 !!!! Det var sån grej om det igår.. :D asgött !! det är på torsdagar klockan 9 tror jag !! :D:D helt underbart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback