I get high,

with a little help from my friends.

well well well. tisdag. dag två.
ena hälften av arbetsdagen går åt till dagrömmar om mitt och james bröllop, vad våra barn ska heta och vart vi ska bo. andra halvan använder jag till att tänka på kaffe, tårta, popcorn och ibland också glass.

ett glas vatten, ett glas mjöl
en kopp kaffe, en kopp te
hmm.

snart ska jag cykla hem till Vikk, vi ska plugga. På riktigt den här gången, inte äta glass/fruktsallad/två olika sorters pajer som i söndags.
så det blir ingen Becoming Jane ikväll, men imorgon!:) & på torsdag kommer italienarna, för utbytet. På fredag ska jag med dom till.. någonstans, vikk fixade biffen. Tänk att vikk är med på utbyte med både Frankrike och Italien.. Lite coolt. Men inte lika coolt som om Jude Law hade bankat på min dörr en sen kväll.
jo, igår lyssnade jag på MatchBox, då kom jag & tänka på Malin, vilket i sin tur fick mig att tänka på south park-avsnittet vi såg i fredags, HAHA. hjälp.
Jag saknar Malin.

time to go! iaf så är dagens lätt;
Overdosing with you- Billie the vision&även alla the beatles låtarna (across the universe-verisionen that is).

image36

Kommentarer
Postat av: malin

hörru du du ! Jag kommer hem på fredag och stannar till söndag.Vad har du för dig i helgen osv? vi kan ju kanske ses lixom och mysa elr något ;)( kolla på SP eller något nice) du är bra! miss you!
puss:*

Postat av: Jenna

omg keira ? ser inte ut som henne :S Såg du greys btw?? puss

2008-02-21 @ 19:36:30
URL: http://jeennz.blogg.se
Postat av: m

millencolin millencolin millencolin kommer till Siesta :D:D:D:D::D nyaband har släppts :D

2008-02-23 @ 11:32:12
URL: http://malinstavander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback