James

Jag måste säga att GG är ÖVER färväntan. Mmm älskar Serena, bäst. Jag förstår inte vad det är som tilltalar mig så mycket... med att se ungdomar i överklassen på teve. Hur dessa festar, knarkar, snackar skit. But I'm lovin' it, iaf. Well, jag antar att det är ett av livets alla mysterium. (okey, let's go deeep, like peyton or luke or let's NOT.)

För att fortsätta på teveserie-temat, tänkte jag skriva lite om Days of Our LIfes och the Bold and the Beautiful (dvs glamour, jag känner mig lite internationell idag bara så att ni vet.) Jag har ju förut nämnt the serial killer i Salem, och well people jag blev så ledsen när jag fick veta att Marlena var mördaren att jag var tvungen att läsa på internet om det verkligen är sant, om det inte är någon form av twist. SJÄLVKLART, är det en tvist. Jag var inne på deras hemsida och läste en hel del, så nu behöver jag inte gråta mig till sömns längre pga av att jag inte kommer att kunna se programmet förren nästa gång jag är sjuk, eller till något skollov. 
Och om B&B, bara en liten notis; man måste bara älska det. Man kan se ett avsnitt idag, och sedan vänta i sex månader för att kolla igen, eftersom att SAMMA karaktärer fortfarande kommer att så i SAMMA rum och föra SAMMA diskussion som för ett halvår sen.
mm, livet är bra ibland:)

ojojoj, nu börjar inlägget bli långt. Jag älskar när jag bloggar om sådanhär DJUPA och MENINGSFULLA ting. Nu ska jag dock se på Wimbleon; och om någon månad kommer det troligtvis bli min tur att läsa GG, har ställt mig i kö på bibblan. Underbart.

Life will smile for you. OR NOT.


Kommentarer
Postat av: The One And Only

du tror du är något va? ;) skriver så här långa och invecklade grejor om GG? vad är GG? Gossip Girl kanske? btw jag har uppdaterat min blogg.. plus att alla redan vet att du är överdrivet intresserad av filmen Wimbledon som egentligen inte är någon större hit. Men Men

Postat av: Anonym

tv-serie-nörden carina ;)
:*

2008-02-02 @ 10:43:21
URL: http://malinstavander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback