"kate moss ska gifta sig"

visste ni att kaffebönor är ljusa innan de rostas? makes sence kanske, men eftersom att jag hela mitt liv har trott att bönorna var bruna från scratch.. så aah. spännande! alltid lär vi oss något nyss.

imorgon ska Iz och gänget besöka ett township, MYCKET spännande! messade igår.
"Ja ozze älskar med ord;)"
(& vi älskar att ozze älskar med ord.)
tack Oz! (Trollkarlen.)

på torsdag åker jag hem. Träffa folk. Underbart. Jobba under vecka åtta, se på en ngra james-filmer. (typ alla han har spelat in.)

"Men du måste förstå att Vidar är egentligen inte vänster. Han är Miljöpartist! Och egentligen är jag lika mycket  miljöpartist som Vidar." (tror vi kom in på detta efter att Oz berättade om att han gömde sig för mini-moderaterna som sprang runt på skolan och bjussade på godis igår.)


jullan får inte alltid till det. men oftast.
image32


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

sötbild

Postat av: Vidar

Ahhh! När skall Oscar förstå att även om vårt kulturrella avstånd inte är så långt ifrån varandra, så är våra politiska åsikter det. Oscar saknar själv ;-)

2008-02-12 @ 11:41:54
URL: http://vidar.aronsson.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback