mmm

Fint väder, här i Växjö alltså.
Helgens underhållning; Wimbledon och...

The The- This is the day
Coral- Dreaming of you
Iggy Pop- The passenger
Aerosmith- Pink
The Cure- In between days
Amanda Jens/s/en- alla låtar. Safari, I can't sleep, Lockdown.. mmmmm.

& jo förresten, ett gott råd; ta er tid att umgås med era nära och kära medan ni kan. prioritera en fika hemma hos farmor framför att slötitta på teve; för att teven finns (förhoppningsvis) alltid kvar, men er farmor kommer inte att finnas för alltid. på ett sett stämmer det; "det finns alltid tid". Jag hinner exempelvis ringa mina gammelfarmor ikväll. Men det finns kanske inte så pass mycket tid att jag hinner träffa henne igen. Jag antar, att man får ta tillvara på den tiden man har tilldelats; alltså ska jag ringa min gammelfarmor ikväll. ojojoj, vilken människa jag är. vilket helgon.
jag längar till sommaren, till norge.
& snart fyller den förlorade brodern år. han är lite som en farfar, faktiskt. kanske borde jag spendera mer tid med honom. men nej, jag gillar vår åttamånaders-oskrivna-regel.

& jag blev glad när baby ringde igår. :)
nu; duschen. sen oscar, sen ines.
adios!
ps. det gick inte alls bra på spanskan. ds

Kommentarer
Postat av: Anna

verkligen ett helgon! det ar bra att gora nagot at insikten att tiden inte ar en outtomlig kalla. det borde jag gora. och manga andra.

Postat av: oscar

carina!

känner helt plötsligt att hela min internettillvaro håller på att förändras, har ju fler bloggare i min omgivning än jag trodde :-)

helt underbart ju :)

rock on!

2008-02-05 @ 21:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback