Ricky Martin&LeoLeoLeo

Är man vaken tillräckligt länge, och stiger upp supertidigt... Hinner man inte märka av sömbristen.
Underbart.
Den är det helt klar ombytta roller- Izzie lägger sig kl 10 därnere i SA, sover åtta timmar. Dvs den vardagslyx jag förut unnade mig 7 dagar i veckan. Men när Iz är borta, jaa då blir det såhär.

Imorron (idag), ; matteprov. Dygnet runt är det också fokus (mer eller mindre), på delårsrapporten och bästa webb. (Vidar, vi har inget underlag till bästa webb så om du har några ideér/tankar; ring gärna. Vi ljuger ihop ngt om hur webben KOMMER att se ut, när juryn bedömer sidan sista februari;) )

WEEELLL skulle kanske inte tagit den där sista kaffekoppen. Positivt dock- Jag kan göra några matteuppgifter till. Underbart.

Oscars nya grej(er); Flyga från Kastrup (eller hur var det?), hedra Iz genom att enbart dricka kaffe bryggt på bonör från Afrika dessa två veckor, och även odla eget te.

MIN nya grej är ju som känt att avsluta med en bild; here it comes;

image34


Kommentarer
Postat av: Jenna

greeeeeeeeeeeys snart :) weeeeeeeo

Postat av: Johanna

it isn't easy to explaaaain ;; becoming jane + last king of scotland,+ wimbledon = perfect vacation

2008-02-14 @ 10:36:31
URL: http://johannay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback