Välj ekologiskt.

Igår var Ines, Jullan och jag på Palladium för att bevittna Dianas första riktiga modeljobb. Alla modeller bar ekologiska kläder, och just ekologiskt var temat för kvällen. Det var Centerpartiet som hade anordnat modevisningen (eller var det centerkvinnorna? eller cuf?), och värt att notera var att alla närvarande kvinnor över trettio såg ut som Maud Olofsson. Till en början trodde jag faktiskt att det var Maud herself som var konferencier, men icke.

Idag vill jag även uppmana er allt till att minnas the Babes och München kraschen, se på MUTV eller gå in på manutd.com för vidare... läsning. På söndag hoppas ´ag att även Citys fans kommer att hedra the babes under den tysta minuten inför derbyt.

Nu väntar jag bara på att Jo' ska återvända från det förlorade samhället called Gislaved, så att vi kan se på Wimbledon. mm. Peter...
adios amigos!

ps. såg avsnitt 3&4 av GG igår. oops! ds

Lou Reed- Walk on the wild side

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback