well I never saw it coming,

Iv'e should have started running a long long time ago.

Just nu gillar jag att det på Kupans disk finns en penna med socialdemokraternas logga på.

Häromdagen sa jag till Oscar, "Jag önskar att jag också brann för någonting." Han svarade, att det är klart att du gör. Och.. jag antar att jag har större framtidsplaner än vad jag trodde förut. Min ambition är att göra världen till en bättre plats att leva på för människor som inte har samma privilegier som de flesta människor jag känner idag har. Jag är väl medveten om att jag låter som en av deltagarna i miss universe, den största skillnaden är väl egentligen att jag väger mer än 45 kilogram och att jag har en väl synlig utväxt. Men ändå.

Idag vill ja uppmärksamma de mycket duktiga skribenterna på smålandspostens ungredaktion, mina favorter är Emelie och Ines.
Gå in på smp.se/ung, varje fredag och lördag kommer det nya reportage, krönikor och liknande.

Jag vill avsluta med att säga.. att det är sant som de säger; We'd never know what's wrong without the pain. Sen kan man ju undra vilka "dem" är.

klart slut.


Kommentarer
Postat av: linn

Du är så bra carina.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback