woho

nice med nya partners!

idag införskaffade jag mig en sjal i en seconhand butik. inte riktigt min färg, och den luktar skunk. färgen kan jag leva med, gillar den faktiskt. men; ska hem och tvätta den. hela arbetsrummet stinker. men jaja.

nu ska jag hem, ska äta leverpastejsmackor! mmmm. norsk leverpastej. igår på naturkunskapen fick jag och clara för oss att det var en lever vi skar i, men emmy upplyste oss om att det var en njure. iaf, leverpastej! :)

ikväll ska jag till madicken, vi ska se på premiären av så ska det låta. det var min idé. nu undrar ni säkert vart världen är på väg; men aah nu är det så att jag ska bli super-svensk (det vill säga super-lagom). måste passa på, för i sommar kommer jag att bli super-norsk för två månader, och sen efter studenten flyttar jag till scotland och då kommer jag att vara super-brittisk för resten av mitt liv.
nu vet ni alltså.

yeye jag undrar vad falköpingsbrudarna håller på med, och om antonela har sett ngt nytt avsnitt av oth. weeell, får väl slå en pling I guess
föresten ringde vikk mig igår. hon hade tydligen supertråkigt på nån fest, anledningen; ingen bebe. det är hårt ibland.

och btw; james är still The man. och just det; jag började se på star wars igår (livsprojekt; se alla filmer med james, alla star wars.. episoderna, och alla james bond filmer). Inte superdålig, så filmen kan inte ha varit orsaken bakom min huvudvärk. ska se klart den ikväll efter så ska det låta. så nu vet ni det med.

yeyeyeeee. jag säger bara; James, Helg, LEVERPASTEJ!

image38

Kommentarer
Postat av: johanna

wiho, skottland! var och skulle hälsa på dig idag innan jag gick hem, med du var inte där. :O nu ska jag blogga, jeje.

Postat av: Jenna

jag tittade också på så ska det låta :)
haha nej jag menar var i gg är du.. vad har hänt där? haha ! men det är alltid kul att höra en uppdatering av folks liv :P
erkänn danny har blivit snygg ? :O

2008-03-01 @ 10:46:29
URL: http://jeennz.blogg.se
Postat av: Jenna

haha jag var på fest igår och tror du inte idioterna stoppar festen för melodifestivalen? Jag tror jag aldrig har gillat melodifestivalen, 99.9% av alla som uppträder är ju sämst.. ibland är vinnaren bra. men då kan man höra den på radio liksom :P
Så ska det låta är roligt! med kända, bra artister och låtar. haha

2008-03-02 @ 12:09:17
URL: http://jeennz.blogg.se
Postat av: Pierre

Kolla min blogg :D

2008-03-02 @ 15:37:45
URL: http://vampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback