'cause without you,

there will be no Safari.

mmm, nu har jag varit hos Vikk; fick en fet present. & smörgåstårta. vet ej om det var en del av presenten. men det var gott. supergott. thanks grrrrls!! :)
iaf, vikk, hemmafrun och deras friends skulle käka (=supa) ikv. Sj är jag rätt sliten efter Falkenberg igår, så det blir till att kolla på Wimbledon ikv. mm perfa.

på tisdag börjar gossip girl, då får jag veta om det är sååå bra som antonela säger. fast orka teve, egentligen. min nya grej är BIO. med johanna. mm äkta mys. det dumma med att gå på bio är att man (iaf jag) inte orkar gå till skolan dagen efter; och det är ju inte bra.


veckans bästa: James McAvoy och beeverly hills (alltid bh, alltid dylan;)<3)
veckans sämsta: Ledgers död och att Elvira börjat på idrottskliniken


boktips: med ryggen mot världen av åsne seierstad.

Kommentarer
Postat av: lisa t

gossip girl, ska också se om det är nått bra :) längesen jag följde en serie nu, när börjar desperate housewifes och grey's liksom??? :O

Postat av: Anonym

vilket supa? middag, middag! hahah! ; ) iaf carina beverly hills är alltid bäst, o sorry men gossip girl, eller gg är inte så bra! eller okej det är bra i början men sen tappar det gnistan, bättre att säga sanningen direkt fan ; ) dessutom säger jag bara KOLLA PÅ OTH SÄSONG 5, omg jag SÅÅÅÅ älskar mitt liv nu! :D

2008-01-27 @ 21:38:30
URL: http://antonela.blogg.se
Postat av: Jenna

ÄLSKAR DYLAN :D

2008-01-28 @ 18:44:21
URL: http://jeennz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback