"You took a chance on loving me,

I took a chance on loving you", Katie Melua.


Norge ær lika underbart som alltid.

Igår var det en stor festival/konsert på rådhusplassen (vid underbara aker-brygge), ca 100 000 besøkare.
farmor; så du såg inte konserten vid rådhusplassen igår?
jag; nej jag hann inte, jag packade.
farmor; okej. Fattjo var dær. En rappare från staterna, han ska tydligen vara mycket kænd.
jag; Fattjo..? Har jag aldirg hørt talas om, konstigt...
(tystnad)
jag; Fat Joe?
farmor; Ja precis, han.


Jag har i alla fall sett reprisen nu, & vackra Katie Melua berørde precis som hon alltid gør. Hon kan dock bli lite tråkig och førutsægbar i længden, men trots det; Carina Gillar.
Nu ska jag se på fotbollen, & eftersom att  jag håller på Edwin van der sar så antar jag att jag håller på Nederland. Hej!



Kommentarer
Postat av: linn

men jag saaaaknar dig!

2008-06-30 @ 20:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback