kärlekens dag

valentine's day; Kirsten Cohens favourite holiday

Det är vida känt att alla hjärtans' inte är så jävla kul för de som är singlar, men jag har svårt att tro att någon annan älskar lika mycket som jag.
Jag älskar isse för att hon synkar ett break-down med mig varje månad,
& Jossan för att jag fick mvg på senaste samhällsuppsatsen.
Jag kan aldrig tacka Joe nog för att hon ska flytta till Scotland med mig,
& vem uppskattar gratis sms mer än jag?

och framför allt LOTS OF LOVE till de långa brudarna i falköping.


På tal om kärlek, om man bortser från alla hjärtans dag-snack; Vi som heter Brandbu/Olsen/Dale i efternamn visar alla vår kärlek på olika sätt:
Papi tatuerar in mitt&lollols stjärntecken på ena armen,
Mamma sjunger den norska nationalsången (what?),
farmor&farfar bakar så att vi får diabetes allihopa,
& jag lyssnar på scottish music, högt som fan. (Har dock fått en del klagomål. Ingen förstår mig.)




anyhow, enjoy alla hjärtans'; ni singlar som drogar joy division kan ju försöka byta till pulp någon gång under eftermiddagen, för att det inte ska spåra ur totalt.




LOVE peeps!

hehe. whatever.



care-bear&veebee-bear, in action.


vfg-friends. (förresten; maten är inte min. bytte plats med mårre, av ngn anledning.)


;;


<3



Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe, jag förstår dig.

Postat av: Äna

Känner mig träffad! Will do what you tell me.

2009-02-14 @ 18:23:39
Postat av: ines

jag och arnettemette saknade dig på vår romantiska middag. vi får ta en ny romantiskt middag nästnästa vecka när E-T-projektet är slut hehe

2009-02-15 @ 17:27:18
URL: http://ineskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback