mrs Mc.

hela dagen har jag lyssnat på skotska artister, på låtar med titlar som "caledonia", "road to home", osv.

jag har haft magknip och varit supernojig, jag har analyserat sönder  gårdagens "intervju" om och om igen




sedan cyklade jag till lusthusgatan för att äta lite kött, vilket jag sällan (läs; aldrig) tillagar själv. det urartade totalt vid köksbordet och vi lyssnade på gamla eurovisionlåtar... men det var sjukt nice. med lugnad mage och ett leende på läpparna återvände jag hem (läs; Joe's place),

där jag fick veta att jag har fått ett jobb,
i Skottland. Scotland.

Nu ska jag titta på en Jamess-film,
och tacka gudarna för att han (och Paolo,) föddes


Imorgon blir det att dra sig tillbaka till verkligheten; träning, plugg med ines och kanske lite tennistittande.

later peeps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback