If you leave,


don't leave now.

image4
old fashon seth-ryan time.


uhuu, imorn smäller det! :) imorn kommer nämligen jag att återvända till Växjö, The Place To Be, & eftersom att jag inte har varit där sedan.. den femtonde juni, så känns det rätt stort, faktiskt. :)
tänker tillbaka på växjö-tiden ibland, eller det första året i Växjö då. Tänker på vilka människor jag umgicks med i början, vilka som visade sig förtjäna min respekt, vilka som fick mig skratta mer än någonsin. (fast jag skrattar fortfarande mest när jag umgås med Botic.;) ). Jag tänker på skolan, & när jag säger skolan menar jag såklart SNYGG-BJÖRN. åhåå.
& så tänker jag på en massa annat med. på våren. på allt som hände på slutet.. studentenmattiashansinlämningarfestfilmtårar&skratt osvosv. hjälp. det känns som att det var igår jag satt i mattias säng och skrattade så att jag grät, när vi såg A night at the roxbury & Talladega nights.. hjälp.
men jag ska inte klaga, på hur livet är nu..: ) det har varit skönt att vara hemma, men som jag bekännde för linn förut, hjälp vad jag har blivit grinig den senaste tiden, mor mor&far! heeelp.
så, sammanfattnignsvis kan man nog konstatera, att jag behöver en växjötrip, för att få lite tid för mig själv. men bara lite tid, måste äta glass på stan med Maja, & snacka skit&skvallra med Jacob. :)
såå, no kan ju fethaja att det kommer att bli nice att komma tillbaka till växjö.. :)

nu är det dags för mig att lyssna på lite O.C musik&börja packa. Jag kom förensten på det för en stund sen, att jag för tillfället inte har nå cykel i Växjö. gud hjälpe mig, vad ska jag ta mig till? jag antar att det här betyder att jag antingen måste GÅ när jag är i Växjö, eller.. gud förbjude.. TA BUSSEN.
oh no.
blir nog till att jag kommer att vandra en hel del.

so take care folks! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback