noo.

ni anar inte vad som har hänt,
Svt fungerar inte, och jag som hade tänkt se på DN galan ikvääääll.
det får inte vara sant!:O:(
meen jag kan ju alltid se linas kvällsbok,
hehe.

jag är så lonelyyyyyy.
eller okej, kanske inte. fru botic är hemma igeeeen:D men jag är för trött för att orka ringa henne, för jag har nämligen drabbats utav lätt solsting. det börjar visserligen gå över nu, men jag känner mig ändå inte redo för att åka ut till båraryd med malin för ett kvällsdopp. ;p. njaae.

nejmenvetnivad, när jag som bäst sitter här och skriver så börjar plötsligt svt fungera igen:D Allsång på skansen, låter det som, tyvärr. meen Leende guldbruna ögon är däär, niceee. :) fast egentligen avskyr jag allsång på skansen, bläää. jag pissar på det.
(ööh.)

men kanske ska jag hem till min bästa homie nr.2 (ingen kan ta nelles platsss), i ghettot ikväll. men bara kanske.

jaja, jag hade visst inget vettigt att meddela, som vanligt..
eller joooooooo,
jag glömde nästan,
PREMIER LEAGUE DRAR IGÅR PÅ LÖRDAAAAAAAAAG..:D:D Den mest intressanta matchen är den med Blackburn, sen på söndag är det the red devils tuuur...:D:D

uppspelt,
jag ?
NEHE.

PS
jag har en annan viktig sag att meddela ocksååå.
ONE TREE HILL går nämnligen i repris på femman, vardagar kl 17.05. MISSA INTE. :D dom första avsnittet är bara  sååå braaa. som idag, när lucas skulle spela sin andra match, och han hade tagit av sig sin namnlapp från matchtröjan.. IN YOUR FACE DAN SCOTT
MUAHHAHAHAHAHA
VI PISSAR PÅ DIG
DS

Kommentarer
Postat av: Anonym

erkänn pissa på dan scott,pissa på alla vi är coooola.hahaha men hör av dig någon dag om du har tråkigt vettja! okej inte för att du skulle ha tråkigt vi är ju liksom väldigt lyckade och framgångskrika
och väldigt upptagna kvinnor, men men du kan mitt nr så när du har tid. -hör av dig!: )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback