you got the music in you.

nu är det äntligen överstökat. moment ett&två. alltså, jag har övningskört för första gången i mitt liv. jag är sjutton år och näästan sju månader gammal. jag kan bara säga att jag avskyr att köra bil nästan lika mycket som jag avskyr att åka bil. men mest är jag nog rädd.
jag klarade av moment två galant, om jag får säga det själv. det vill säga om galant innebär att det gick värdelöst i början. men det hör väl till :) eller..? i alla fall,
'2 Inledande manövrering
Målet är uppnåt när eleven
* Kan starta bilen, krypköra och sedan stanna bilen mjukt (utan motorstopp).
kan ni tänka er att jag klarade av det där ? jag kan knappt tro det själv. det låter kanske inte som nån.. jättebragd, för er som har övningskört upp mpt 50 ggr nu, men för mig, som har fasat inför den här dagen i ett antal år, så är det här hur stort som helst.

det bäst med allt det här är, att nästa gång johan bestämmer sig för att köra ut på en leråker med mig i baksätet, så kommer jag förhoppningsvis kunna komma att hjälpa honom lite grand. :) cant wait.

i alla fall. jag funderar faktiskt på att ta en vilodag idag. från träningen. men jag vet själv att det inte kommer att häna:p. gud nej. för det första får jag lätt panik när det har gått 24 h utan att jag har fått uföra någon form av fysisk aktivitet på en viss nivå, & för det andra måste jag avreagera mig lite. jag menar, jag har ju trots allt övningskört idag, för första gången. det var smått traumatiskt för mig.

men nuu ska jag se om jag kan få tag på personen som ringde mig förut.. det blir inte lätt ,eftersom att vår nummerpresentatör är trasig&min käre bror omöjligt kan komma ihåg namnet på personen som sökte mig.
men det ska väl gå, förhoppningsvis.

jag kan väl avsluta med att säga att om en vecka och en dag, så är jag påväg till Växjö, the place to be, världens bästa stad...:D dagen efter kommer även Världens Bästa Roomie ner för att joyna mig, ;; (&då ska vi prata allvar:! eller va?;P) haha.


Men later dudes :D (glöm nu för guds skull inte bort att se på oth på vardagarna, 17.05! :) )
(unge greve Dracula är inte heller helt fel<3)


Kommentarer
Postat av: Johanna

CARINA!! har du äntligen insett det UNDERBARA med sommarlovsmorgon, eller läste jag fel? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback