Det närmar sig.

Jul är inte jul, om vi inte kan njuta av den på det vis barn gör;
Med lite girighet,- lite.. fånighet, och överraskningar.

Om en vecka är det över, så att säga. Eller, egentligen inte, julen pågår ändå ett par dagar till. Iaf hos farmor. Underbart.

Hehe, nu kommer uppdateringen. Di&Jag kom precis tillbaka från ett möte, ett mkt lyckat såddant. Nu blir det till att skriva klart en svenska uppsats, därefter är det Vocabulary.test som gäller! Idag är det nämligen English-Day på skolan, och jag måste säga att våre käre matte-teacher TOPET imponerade stort i morse ;) underbart. Jojo ska även hon skriva testet, kan bli intressant det här.. lite rivalitet mellan department of mysterise&misuse o. muggle artefacts. spännande spännande. Sedan blir det fler möten, STRESSIGT (men ack så kul), därefter blir det till en snabb runda uppe på gymmet.
Ikväll är det julfirande med Jojo på schemat. Eller ska jag säga med Jojo och SETH COHEN, hehehehehe. okej, sry. men det har varit allt för lite OC tittande den senaste tiden. Men det ska vi se till att ändra på.
well, jag hade inte "så mkt mer att säga", heheeeee. Ska leta upp Jo'. Sen se på ojäs med, KUL:) herrååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback