No more.

Idag vart det pyssel-time. Tillsammans med spanska-Nicole och miljöpartist-Mårten pyntade jag pepparkakshus, däreter fixade jag ihop dörrskyltar till lägenhetens alla dörrar;) Ministry of Magic, Misuse of Muggel Artefacts & Deparment of Mysteries. HP it is! :)

Nu väntar jag på Johanna, vi ska julstäda. Blev ngt förvånad när hon gick med på det så fort... Hm. Märkligt... Ska dock inte klaga..

Vill väl egentligen bara ge er ett tips; läs bokhandlaren i Kabul & Hundra och en dag, av Åsne Seierstad. Den förstnämnda fick jag i julklapp när jag var tretton eller fjorton, och jag läste den följaktligen även det året. Nu har jag börjat läsa den andra, och jag är inte besviken. Bra bröcker, skiljer sig dock nämnvärt mkt från de böcker jag brukar läsa, á la Marian Keyes. Minst lika bra, men annorlunda.

Vill också säga grattis till min gammelfarfmor, 88 idag=)

& ett tips till: dragge.blogspot.com
fast kanske är det roligare om man faktiskt känner honom.. men iaf, det är hans dotter Ines som skriver, och eftersom att hon är skrivarN, så är det alltid nice att läsa hennes texter:)

Herrå!
Ronald.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback