Now I just act like I dont remember,

Mary acts like she dont care.

Snø- cheched
farfar- checked
chokladbiskvier- checked
en super-pimpad julgran- CHECHED FOR SURE
well, det ær onekligen jul!:)'

just nu skriver jag på norska till Ines, allt før att imponera. Synd bara att jag inte bor i Trysil.  Det skulle vara spiken i kistan, så att sæga.

Vill ønska god jul till alla mina bæsta, dæribland linnzan&de andra långa i falkøping, the one and only  vikk, VBS, mattias och så miss micanovic. Inte før att vara blødig eller sentimental (min one and only  homie skulle aldrig førlåta mig), men ey, ni ær faktisk bra.
så, nu får det ræcka.

Måste få min skønhetssømn. Stor dag imorgon, jag ska næmligen ha klænning på mig. JA,, ni hørde rætt! Allt før att behaga min dear bestemor. En annan anledning till att jag måste vara pigg och utvilad imorgon, ær att jag ska æta sammanlagt mer mat æn vad jag gjort  sen førra gången julafton inføll.
Big day, big day.

Så GLEDELIG JUL, allesammen! :)
& føresten, att løsa korsord med farfar ær grejen.

ps.
igår nær jag låg och vilade i min sæng, trodde jag att en dementor kom in i mitt rum. jag trodde aldrig att jag skulle fråga mig sjælv det hær; men ær det møjligt... att det kan bli før mkt HP...?
ds

Kommentarer
Postat av: Anonym

homie sorry att jag var seg på msn o gick med min kära mor tvingade mig städa lite efter ex antal telefon trakasserier av en viss johanna alnäs. dessutom säger jag bara det kan aldrig bli för mkt harry potter känns helt tomt nu, ska kanske lsäa om alla böckerna igen?! hmmm, ett stort dilemma. hoppas julen i norge blir great o ey ta det inte lungt med maten, för vi måste ju bli som homer fan ; ) ! GOOOO JUL!

Postat av: johanna

dear roomie, jag måste bara förklara för dig så att du verkligen-VERKLIGEN inser; det kan aldrig bli för mkt harry potter, NEJNEJ! att du ens funderar, jag hade LÄTT stött på en dementor, (notera; med GLÄDJE), för det skulle i sin tur innebära att vår käre vän ronald även han skulle existera. tänk på det. ;)

2007-12-23 @ 22:37:02
URL: http://johannay.blogg.se
Postat av: johanna

/& btw, hörde att du hade ett trevligt samtal med min fader över msn förut, måste vart givande det. din jul är räddad!)

2007-12-23 @ 22:38:42
URL: http://johannay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback