It's good to have you with us.

Ik imorgon, sen kommer farmor och farfar, vi ska till glasriket=) sen bär det av hem, ska bli så sköönt. träffa linn. och vikk! jajaja!<3
(hey, it's only natural.)

hemska nyheter.. Sebb, hjälp. Hur? inte bra.:( måste träffa Vikk imorn, bara måste.
(my heart, it don’t beat, it don’t beat the way it used to.)

jag och jacob är så duktiga!:) pluggat sönder oss den här veckan, oh yes we have. och idag åker Ines till österrike, får mig att önska att jag började åka skidor när jag var yngre. kunde ha åkt till hestra any time, men nejdå.
(for reasons unknown.)

just nu sitter jag och önskar att klockan ska gå fortare. det är fortfarande evigheter till att Madicken kommer till stationen, sen ska hon hem också för att släppa av packning, och seeen kommer hon till skolan. snälla sötnos skynda dig!:)
(can we climb this mountain.? I dont know. higher now than ever before.)

jacob ringde igår, när jag nästan lyckats somna. samtalet var.. ehm, intressant, I guess.;) hey, uppspelt eller vad? hm! haha. tjugo minuter senare lade vi på.
(I've got this sentimental heart that beats.)

Maja är fortfarande sjuk, vilket betyder att jag inte kommer att träffa henne innan hon beger sig till France... undrar om det kommer att sluta som det gjorde för Taylor? hm, värt att tänka på!;) and majs;
(I don't shine if you don't shine.)


The good old days, the honest man;
The restless heart, the Promised Land.
A subtle kiss that no one sees;
A broken wrist and a big trapeze.

The teenage queen, the loaded gun;
The drop dead dream, the Chosen One.
A southern drawl, a world unseen;
A city wall and a trampoline.


Kommentarer
Postat av: Anonym

caran din jävle va hände med din blogg, jag förvantar mig lite uppdatering tack! HAHAHHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback