lovin' you.

oh idag blir det till att hyra film (självklart efter att jag och jacob har pluggat.), blir nog pirates and love actually.:) oh yes.

jag blir alldeles tokig av att inte få träna..! Men imorron, då ska jag i alla fall till träningen, måste ju få träna lite vanlig fys..=) lite crosstraining är heller aldrig fel.;)
måste erkänna att jag är rädd.. det var ju värre än väntat. Ljungby? oh on. Josse? oh yes.

Ska ringa Janne idag med... Blää, nervous. (men hey, Åkerberrrrg..;D)

Ska nog köpa frukt idag med, min fruktsallad igår var så kickass! ; )
och imorgon kommer Madicken hem! Finally! oM jag inte ska jobba på lovet så blir det lätt att jag tar tåget hem till henne, jajaja!=) till.. där mitt emellan Vimmerby och det där andra, mitt ute i ingenstans.;) tss.
(once again; I'm so sorry, Simon..)

Nu är det snart matte, har haft sovmorron idag. tiderna jag börjat skolan den här veckan är 9, 8, halv 10, och imorron blir det kl 10.=) askalas jö.

you spin me round round baby.

-
hey, är vi bäst eller vad?:)
jag och jacob har skrivit som tusan idag, igen. så braaa. lite whyyyy doo yoou build me uuup by Jacob Håkansson är inte heller fel, it gets you going:) det är därför det har gått så bra att skriva idag.

måste bara säga TACK, till världens bästa Majs!=) tack för musiken och avsnitten. just nu sitter jag här och lyssnar sönder låtarna från Sam's town, och när jag kommer tillbaka efter lovet blir det lätt o.c maraton, no doubt about that. lyssnar på bones nu, och jag kommer fortfarande ihåg första gången jag hörde den..:) det var i slutet av -06, jag var hemma, såg på jay leno och the killers var där o spelade..:) de var utklädda till tomtenissar och var helt tokiga, så underbart var det.
samma sak med all american rejects, första gången jag hörde dem var när de var hos Leno och spelade Move along, det glömmer jag aldrig..!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback