ett kärt återseende,

det är vad det kommer att bli! :) längtalängtarlängtar.

tjaa, vad finns det att skriva om, egentligen.. anledningen till att jag satte mig här överhuvudtaget, är påtryckningarna från Jojo-Hanna.. hmm.
tjaa, jag kan väl passa på att nämna att trots att Pottan är THE MAN, så är Ronald MY MAN.
;)
(ägd.)
:!

hmmm. jag vet inte riktigt varför jag håller på&retar Jojo som jag gör.. hon är ju trots allt en av mina bästa vänner. hmm. jag kanske är lite ond, trots allt...? då kan jag ju inte år för det, eller hur..?
jag får väl hoppas att det finns lite pure ondska inom mig, då. det känns bättre så : )

men nuu är det faktiskt dags för mig att städa mitt rum. jag vet dock inte om jag vågar mig på att kolla under sängen, för att se vad som kan gömma sig där.. noope, tror jag struntar idag.
kvällen kommer annars att antingen tillbringas hos min käre vän som bor i gislaveds Ghetto, eller så kommer jag att förlora mig i mina kära serietidningar.

jag avslutar mitt inlägg med den här meningen... JOHANNA, (see, jag använde ditt riktiga namn!(Y), DU KOMMER ATT DÖ.

Kommentarer
Postat av: johanna

det är helt enkelt så, -du är ond!

Postat av: johanna

&, det blir mer och mer obvious för varje sida jag läser i 7:an, (som stundvis är väldigt deprimerande) RONALD IS MY MAAAAAAAAAN.

2007-08-05 @ 23:56:31
URL: http://johannay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback