O-ringarna kommer att bli min död.

den här raden är till dig, Jojo-Hanna.. HEJ HEJ SOMMAR! ;; (<--duvetvilkensmily.)
(&BARA för att jag är så så glad för din skull, över att du äntligen har gått på sommarlov, så ska jag inte nämna någonting om att du har försovit dig TRE gånger på TVÅ veckor.)


ååh och jag måste bara tipsa er; LÄS ANTONELAS BLOGG. Hennes liv är så otroligt intressant, jag lovar ni kommer att bli helt beronde av att läsa hennes blogg,
jag svär på allt ;) xD. hahaha.
& sheet vilka teveprogram, jag vill ner nuuuuu. mmm homer is soo our guy, han&seth då, hallåååå.
hahaha. det är bara beverly hills som fattas.
sry,
men antonela gör mig alltid såhär knasig xD And heaven knows I like it. Looove it.
för antonela är min homie, och jävlar vad skön hon är! kom hem snart:D jag ska få dig att hata att kramas igen, oh my god det här går ju inte för sig! kvinnan har blivit slapp på gamla dar! hmmm! mkt illa.
såfan, kom hem snart, homie..:D så kan vi fantisera om våra framtida liv, förtränga det oundvikliga, nämligen att vi är dömda till att misslyckas.;p sheet det är inte lätt.
iaf, See ya:D:D<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vada missslyckas vi ar fan miss. lyckade du och jag! jag hoppas du fattade mitt valdigt roliga skamt!HAHHHAHA (shit humor sager jag bara) -men nar jag kommer hem ska vi fan fin slipa vara drom liv och gora upp planer for alla bocker och filmer och allt annat stuff vi planerat att gora, men tills dess far du ha det sa sooooft i regent MUHGHAHAH! ;)

Postat av: veronica

Usch ja! Tycker fruktansvärt synd om mig själv faktiskt! :P Men du kan väl sända mig en god tanke imorgon under dagen kanske? Hihi, puss vännen! <3

2007-07-20 @ 18:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback