"Att leva m. ett beronde, episod två (2)."

Ehm, Jojo-Hanna tyckte att jag skulle skriva om mitt vattenberoende.. istället för om mitt glassberonde. Saken är dock såhär, att just nu orkar jag inte skriva om ngt av mina två beroenden.
Tur för er;p

För alltså.. det är SJUKT varmt, just nu. Himlans tur att jag gick upp så tidigt, så att jag orkade träna, handla, prata med madicken&mattias, innan jag nästan svimmade i hettan.
Har stekt idag, på balkongen, med Pottan.
Hujeda mig, så trevligt det har varit. :) as always, <3

Nu har jag dock tröttnat på att steka, men bara för stunden.! Imorn bär det kankse till o med av till växjösjön again!:D som igår, väldans vad det vart trevligt.. = ) jacob, carro, emil, vicke & jag = ) carro brännde sig nåt alldeles för färligt, vilket var rätt åt henne ;)


ikväll bär det nog av till hans, för avskedsfest... men bara om jag lyckas övertala farbror persson till att stanna i växjö.

ska bara avsluta med att säga, att uuuuuusch vad hemskt det var igår.. att se alla studenter, uppklädda inför balen på stads.
nästa år... hemska tanke.
sluta.

najmen, ska nog pressa liiite till, lite.
pottan<3

later bitches!
(und CAROLINA, tacka mig!;P)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det gick kasst, blev 1-1, fuck! men hur står livet till i växjö, och hur går det med rehaben för knät?: D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback