alltid.

(say it.)

VAIK, yess. killaran är roligast:)
Undrar vart Madicken är? hmm!
Nu sitter jag i alla fall i skolan, som alltid. blir nog sent idag med, ska vänta på Jacob när han har spanska, sen blir det Fe för hela slanten. Prov imorn och bara så att ni vet; jag SUGER KUK på Fe! men hey, det är kul: ) Så det är bara att bita ihop.
huu, spanskan idag kan ha gått hur som helst..=/ men jag hoppas på det bästa. för jag är en optimist, just like miss roberts. (snart mrs seth cohen.) haha;p nejdå, driver bara med er, jag är lika nedtyngd och pessimistisk, som alltid. (mina älska livet-perioder verkar infinna sig allt mer sellan nu. behöver antonela!)
Har rast nu, och Ida springer runt och försöker hitta en kortlek. Själv lyssnar jag på lite Justiiin. o nelly, o timmy. bäst! obsessed, yes.
..men nu är det dags för lite plugg, innan Es:n som börjar om.. en timma. hinner nog med en hel del. härligt! för det betyder att efter att jag har pluggat med Jacob, kan jag cykla straight (haha) till Ik. (o spana in emmaaaa. haha nerrå!) Ska träna, duktiga jaag.

I helgen blir det till att plugga.. kul. ingen madicken i johannas säng, I guess=/ to bad, but hey, I'll live. Tkr faktiskt att det är kul att plugga=) i helgen blir det svenska, engelska, matte och.. Föreningsteknik! Stadgar, blää. 

Nu ska jag sluta nörda mig och sätta mig ner med historian. hej så länge!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback