argh.

jag är så TRÖTT. somnade inte fören sent igår, och så gick jag upp asa-tidigt med, för att tränaaa. har ju sovmorron på torsdagar, egentligen.
blä. och nu har jag snart spanska, sen ska jag till Indiska och köpa en present till min moo, efter det blir det handboll, sen bär det av hemåt och då är det tvättning, packning, städning som gäller. slutligen sängen! men ska upp asa-tidigt imorn med, för att hinna träna innan skolan. jävla bajs. tar tåget hem antingen vid 1412 eller 1812. orkar inte stressa, egentligen. plus att ingen kommer va hemma på kvällen ändå (det skulle vara martin då.xD), så jag är helt ensaaam. kan lika gärna åka 1812. men vill åka 1412. ÅH!
dilemmaaaa. haha, nationella, hjälp.

jajaja. det är inte lätt. Imorn är det dagX =)
Och förhoppnignsvis får jag min mens. Det är nåt som inte stämmer. kanske är jag också gravid, precis som johanna.?!:O men LOL på ossxD HAHHAHAA.
men två små bebisaar skulle väl inte sitta helt fel.
Eller jo, hata baaaarrn.
Men kan ge min unge till Vickan och Daniel..xD OMG stackars barn säger jag bara.

och mer. vet ni  vad jag avskkyr att göra smilys jag inte vet hur de ser ut?  Eller så. det tar sån tiid.
gaah vailken gnällis jag är idag då.
Det måste vara hormonerna.
HAHA
 
tjarrå, nu är det snart lov, CHILLEDILL!

p.s Jacob hade en skjorta på sig idag, värde; 800 spänn.
"ok."
d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback