bummer.

Naturkunskap..:)
hm, kom precis på ett STORT fel jag gjorde i likviditetsbudgeten. HM! Ska allt prata med Inger jag. (Fast det var inte så stort,, men lite stort.)

Börjar inte fören om 45 minuter, vilket betyder att jag hinner plugga lite Nk:) yess. Träna idag igen:D yey! värsty bra, för då kan jag chilla lörda/sönda om jag tränar varje vardag. NICE!

oh: jag är så SÅ patetisk. men hey, jag tycker om honom, inget kan ändra på deeeeet.  (måste bättra på mina matte skills, fick reda på att han har läst matte C. hmp! attaaaaans.)

ps. shet, lägenheten ser ut som en fucking katastrof. ds

Kommentarer
Postat av: theBIFF!

ey, hur går det med treäninglivet, blir det någon biff av dig ? HAHAH ; D

Postat av: Johanna

Ohyes it does. hmmm, påsk/vårstädning next week perhaps? :D

2007-03-22 @ 14:24:30
URL: http://johannay.blogg.se
Postat av: Anonym

who's the lucky guy? ;)

2007-03-23 @ 13:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback