kunde inte låta bli.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"och hon ser bistert på  mig, när jag ställer mig på bänken för att kunna titta på prästen."
(David Coppperfield. Kickass bok, av en kickass författare; Charles Dickens.)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
..luft.

3. Vad var det senaste du såg på TV?
priméra division, celta vigo-sevilla.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
15:15

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
hm.. INGENTING. sitter i mitt arbetsrum. (jag är den enda i klassen som pluggar efter skolan, verkar det som.)

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
för typ.. femton minuter sen. på väg till skolan från idrottskliniken. och hjälp vad det BLÅSER!

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
På sidan 51 i min beloved spanskabok.<3
8. Vad har du på dig?
Ett par gamla jeans, ett gammalt linne, en gammal tröja.

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Drömde om.. ik, om att mitt knä var bra igen och att jag kommer få spela i Danmark..:) (drömma går ju..)

10. När skrattade du senast?
hm.. På väg till ik, tänkte på nåt Jacob sagt innan vi skiljdes åt utanför skolan.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Målarfärg, lister, hyllor. en affisch med olika teve/datorspel på. (vet inte hur den hamnade där. Victor?;) )

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ja.

13. Vilken var den senaste film du såg?
hm... HMMM. dunno! eller.. jo, DIRTY DANCING 2..!:D

14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Kumquats..! och en lägenhet till mig och Jojo, på båtmanstorget..!;) och en villa till mina föräldrar i spanien, och ett hus till hela familjen nånstans i gislaved. kanske på snobb-sörgården.

15. Tycker du om att dansa?
ehm, nepp.

16. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
ehm.. JA:D sheet, ni ska bara veta våra planer. vikk, linn och jaaag: )

(jag tog den här listan från Veronicas blogg.. kunde inte låta bli:) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback