ta trä.

oh, remeber, Linnzan? I sommras, hos Christina, innan Robbie. Vad vi åt den dagen! Gud hjälpe oss, att vi itne sprack alltså. Ett mirakel. När vi skulle bada, fiskarna och tyskarna, hahaha. Trodde att jag skulle dö, nästan.
O Göteborg då. Men Girls- effekten EVERYWHERE. Men hey, det var bäst i alla fall.
Danskarna, shet alltså, chilla lite va:p. (Och robbie bjöd ju med oss till sitt hotel.. awh. det är för mig fortfarande obegripligt varför lasse sa nej.)
Kom att tänka på sommaren 06 idag, som ni kanske märker. Jag övernattade hos linn.. Jag vet inte hur många nätter. Laguna, Johhny och de andra pojkarna på mtv, fruktsalladen.
Sen vi flyttade har jag bara sovit hos linn en enda gång. Illa. (HAHAHA jag älskar att skriva "illa" med stort i, SHET.)
Måste bara säga att jag saknar det, att jag saknar dig, linn. Skönt att allt är som vanligt när vi väl ses, hade det inte varit det vet jag inte vad jag hade tagit mig till.

Imorgon är det free air day. jag ska ut och vandra, äta korv, leka dunkgömme. sen blir det badhuset! äventyrsbadet!=) kickass. ska simma lite med, lite träning sådär. sen basta:D ska bränna lite faaat. Filosoferade lite med Jacob förut. Man känner sig alltid så vältränad när man har badat, simmat, pgaav att man blir så förbannat hungrig, vilket gör att magen dras in, and there you go. underbart!: )

Nu ska jag fortsätta snaska (hahahha), på mina vindruvor, och plugga. och ringa linn, hoppas skitungen förmår sig att svara. (det är bäst för henne det.)

dagens; ugnsbakad potatis med baconröra:D på b. bloms med Majs och Linkan, heey. (föresten, maja ägde sönder idag på vad som skulle föreställa hockey, när vi tjejer lirade på idrotten. ;) )

Baby, I want you, Like the roses wants the rain.
You know I need you, Like a poet needs the pain.
And I would give anything,
My blood, my love, my life,
If you were in these arms tonight.


Kommentarer
Postat av: Linn

och om du visste hur jag saknar dig, och ajg antar att jag inte svarade(A) det gör jag aldrig. men imorn kmr jag hem, o du med snart hoppas jag? o i sommar carina, det är vår sommar :) som alltid. btw, älskar låten. bäst bäst. som du o jag!

2007-03-08 @ 23:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback