I can be.. whatever.

jahapp, så vart det gisle i helgen. överskattat, men det är det enda vi bonnar har, so you gotta lööv it.
Som vanligt lyckades jag och linn vara värst, när dom som i vanliga fall är mest galna tar det luungt. vad är det för fel på oss? ääsch, det vart kul till en början iaf;)^^

träffade lite nytt folk med!: ) en galen saraaaa från jkpg, emelies polare jaaaa. och.. solle;) hehe. HEHE. god så pinsamt.. menmen, thanks vafan.
und adde was thereee tooo. haha vad skulle jag göra utan adde!?;D god. helt galet.

anyhow.. i fredags vart det bio med linnzan!:) orlando vart så heeet att jag ville dööö, men nej det var ngn annan som dog ist, sjukt sorgligt vart det. efter bion käkade vi tacos hos linnen, slängde i oss maten och cyklade som de dårar vi faktiskt är, hem till amanda. svettigt värre, men det var det värt, för där var det väldigt trevligt:). andreas och.. AMANDA, var där;P (nehe;P), haha. & lite annat folk med, men äsch^^
sen vart vi vid tivolit, halvkul.
snarkade hos linn, rygg to rygg, rumpa to rumpa.<3

lördagen var först väldigt seeeg. såg linns broder i karnevalen;) haha. galen. var hos martin och oooj vilka människor jag träffade, inte igår:O men trevlans. gick hem, sov, cyklade till linn, åt mat som grillmeister lars bandage fixade, elva pers vart vi;p haha, stackars lars. blev lite... RABARBERPAJ too:) thanks christina..!:D bäst.
efter detta, (dvs säga efter att vikki hade fjollat runt hos linn och bara tänkt på att hennes GOODing satt i källarn.) bar det av upp mot parken och stora scenen, och gissa vilka som uppträdde..? dumdumdumdum.... MAGNUS CARLSSON, och måååns:D und anna book, äckel^^ magnus var lätt bäst, som alltid, men måns är inte heller fel..; ) tihi.
begav oss till jesper sen, och efter det till simon. as najs:) sen gick vi tillbaka till tivolit.. sen gick det bara utför ;) ska inte gå in på några detaljer.. men jag vill be om ursäkt till alla, i synnerhet solle, martin (om BTW, hade kvällens najsigaste party-outfit), lisa och framför allt.. vikki.

det var en bra helg trots allt. det bästa var att jag fick träffa plinnen, oh yess.
just nu sitter jag i skolan, har varit här sen sju och pluggat natur. fast det har inte hjälp någonting, så jag hade lika gärna kunnat stanna kvar hemma i sängen.

snart är det sommarlov, vissa slutar ju skolan den 7: e (inte jag då, utan nerdsen i jönköping:@ ), men innan jag slutar så ska simon och resten av treorna hinna ta studenten. hm! vet inte riktigt vad jag tycker om den saken.

weeell, idrott nuuu. (dvs att jag får sitta vid sidan av och bevakaaa. kul? njae.) pooosss haaaaj:)

Kommentarer
Postat av: linn

bäst carina, bäst helg, bäst fest? kanske inte, hahaha eller som sagt till en början. men vafan, vi lyckas alltid :) jag tkr allt bra om dig ska du veta. :)

2007-05-28 @ 20:39:41
Postat av: veronica

Heej =)
Jodå, nu är jag frisk igen, tack och lov. HATAR att ha ont i magen. Dock så är jag väldigt trött hela tiden och sover varje dag efter skolan, så riktigt kry är jag kanske inte än. Jaja =) Läget med dig då? Hoppas allt är grrrreat (frostiespaketetnågon?=P) POSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback