short on money, but long on time.

Egentligen är det tvärtom. Jag menar, I'm a right bich. Måste tyvärrr ta ut pengar snart ,för jag o majaaa ska på staaaan, har en del saker att införskaffa. SKOR, bland annat. Carina i klackar (även om de nästan är obefintliga), det fungerar bara inteee. Skolskydd med!:) I sån där sprayflaska, roligast. Sen en del annat :). jaa.
Nu skriver Maja historian. Jag håller tummara! Själv lyssnar jag på Paoloooo :). aww, miniminmin.

Ikväll blir det kanske att se på favoritfilmen..:) yessss. En av alla mina filmer i alla fall. En av mina nya favvisar är  "an inconvenient truth." good, jag är verkligen obsessed av den globala uppvärmningen. and  I like iiiit. (inte den globala uppvärmningen då, men alltså, jag gillar att jag är obsessed av den. jag är ju inte jätte obsessed, bara sådär härligt lagom:) )

Paoloooo.:)

Vet ni vad som mer händer ikväll? jo, det är GREY'S, yey..:D:D Inte visste jag att Jenna vart en sån grey's nerd, föresten. Trodde att hon var som Maja, oh goood alltsåååå.

Tänkte avsluta med en sorglig grej.. Men jag PALLAR verkligen inte. Det är för jobbigt. Men Johanna vet, jaa. tre söndagar till..: (  TRE.

och jooo.. NATIONELLA IMORGON. FAN. missar min sovmorron. Goooooooooooooooooooooooooood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback